Przejdź do strony: Usługi

Zakres usług prawnych Oferta dla przedsiębiorców

Oferujemy usługi pomocy prawnej na rzecz przedsiębiorców w zakresie prawa gospodarczego, handlowego i cywilnego, a w razie potrzeby oferujemy także współpracę powiązanych z Kancelarią specjalistów z innych dziedzin, w tym doradcy podatkowego, syndyka lub firmy windykacyjnej. Bieżąca obsługa dotyczy przedsiębiorców, w tym spółek prawa handlowego, wspólników spółek cywilnych oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Obsługa prawna polega w pierwszej kolejności na prewencji, rozumianej jako ochrona Klienta przed możliwymi problemami w przyszłości. Składa się na nią w szczególności bieżące doradztwo, sporządzanie, analizowanie i negocjowanie umów, ocena ryzyka prawnego oraz audyt prawny przedsiębiorstwa.

Świadczymy usługi polegające na:

  • udziale w procesach tworzenia, łączenia, podziału i przekształceń spółek prawa handlowego oraz w procesach likwidacji, upadłości i restrukturyzacji,
  • organizacji struktury wewnętrznej przedsiębiorstwa, w tym organów spółek,
  • rozwiązywaniu problemów dotyczących stosunku pracy, w tym występowania w imieniu pracodawców w sporach pracowniczych,
  • windykacji należności pieniężnych,
  • uczestniczeniu przy transakcjach handlowych w zakresie sporządzania, analizy i negocjowania projektów umów, w tym także w języku angielskim,
  • reprezentowaniu przedsiębiorców w sporach przed sądami powszechnymi i organami administracji publicznej,
  • przygotowywaniu prawnej strony przedsiębiorstwa do debiutu na rynku NewConnect oraz współpracy z autoryzowanymi doradcami rynkowymi.

Poza tym szczególną sferą zainteresowania Kancelarii są wszelkie aspekty tzw. prawa nowych technologii, w szczególności zaś kwestie dotyczące:

  • prawa autorskiego i praw pokrewnych,
  • ochrony danych osobowych,
  • prowadzenia sklepów internetowych i świadczenia usług za pośrednictwem Internetu,
  • prowadzenia i rejestracji stron internetowych,
  • rejestracji i sporów dotyczących domen internetowych,
  • naruszenia dóbr osobistych, zniesławienia i znieważenia w Internecie,
  • czynów nieuczciwej konkurencji.
  • wdrożenia ram prawnych systemu ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwie, w szczególności poprzez opracowanie zindywidualizowanej Polityki Bezpieczeństwa oraz Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym,
  • opracowywaniu regulaminów serwisów internetowych, a także polityki prywatności oraz polityki „cookies”.
Przejdź do strony: Klient indywidualny

Artykuły